28 Ekim 2013 Pazartesi

Ücretsiz OSMANLICA Kursları Başlıyor


 
 
 

Arkadaşlar, HAYRAT VAKFI, Türkiye'de Halk Eğitim Merkez'lerinde ücretsiz OSMANLICA DERSLERİ veriyor. Yeni dersler için kayıt başladı. Ben kayıt oldum, haftaya başlıyorum inşallah. Kitapları vs. de onlar temin ediyor, veriyorlar bize.

Üç ayrı kur var. Hiç bilmeyenler ben gibi 1.kurdan başlayacak. Daha sonra da yeni sınıflar açıldıkça kur yükselecek. Arzu edenler aşağıya başvursunlar. Ben önkayıt yapmak istediğimde "sınıf bulunamıyor." yazmıştı. Bu yüzden e-posta ile kendilerine ulaştım. Sonra yönlendirmeleri ile telefonla kaydımı hallettim. Sizde de olursa, "irtibat" kısmında gönderin, durumu anlatın. Telefon isteyin. Arayın kendilerini veya siz telefonu yazın onlar sizi arayabilirler de. Tahminen tüm kurslar haftaya başlayacak, bu yüzden bu hafta( 3 Kasıma Kadar) kaydınızı yapın.

Haftaiçi ve Haftasonu ayrıca gündüz ve akşam olmak üzere ders saatleri mevcut.

http://www.osmanlicaegitim.com/

0 yorum:

Yorum Gönder

 

PERUKLU ADAM. Copyright 2008 All Rights Reserved Revolution Two Church theme by Brian Gardner Converted into Blogger Template by Bloganol dot com